(044) 357 70 80

Тревел

Дії у разі настання страхового випадку:

01

Необхідно негайно зателефонувати на один із номерів телефонів які зазначені в пам'ятці Застрахованої особи, та надати всю необхідну інформацію про обставини випадку в т.ч.:

• Ваші ім’я, прізвище, по-батькові та дату народження
• Назву Страхової компанії
• Номер полісу Застрахованої особи
• Країна та місто де перебуваєте
• Контактний номер телефону
• Якщо застрахована особа вже перебуває в клініці - її назву, адресу, відділення.
• Іншу інформацію на запит асистуючої компанії.

В ПОДАЛЬШОМУ ЗАСТРАХОВАНІЙ ОСОБІ НЕОБХІДНО ЧІТКО ДОТРИМУВАТИСЬ РЕКОМЕНДАЦІЙ СЕРВІСНОЇ СЛУЖБИ.

Звертаємо Вашу увагу, що тільки попереднє звернення у Цілодобову сервісну службу забезпечить адекватну медичну й іншу невідкладну допомогу без оплати її самою застрахованою особою.

02

Обов’язково з моменту настання страхового випадку повідомити (або доручити зробити це іншій особі) про те, що сталося в сервісну службу*

* у випадку недотримання цієї вимоги, страхова компанія має право відмовити у відшкодуванні витрат

Для одержання компенсації звернутись до страхової компанії після повернення в Україну.

Більш детально - на сайті компанії, що асистує.
Ассистанс ERV Ассистанс SAVITAR GROUP

Цілодобовий контакт-центр:

Телефон:

+38 (044) 357 70 80
Зворотній зв’язок Найближчий офіс

Повідомити про страховий випадок