(044) 357 70 80

Страховий випадок ДМС

При настанні страхового випадку:

01

Вам або Вашому представнику необхідно негайно звернутися до Контакт-Центра Страхової компанії за телефонами:
Невідкладні випадки: +380 (44) 364 – 77 -78
Планове звернення +380 (44) 364 85 10
що також вказані в Сервісній карті.

02

Повідомити наступну інформацію:
● Ваші ім’я, прізвище та по-батькові
● номер Договору (Сервісної картки)
● строк його (її) дії
● інформацію про стан Вашого здоров'я
● контактний номер телефону
● фактичну адресу Вашого місцезнаходження.

03

В результаті звернення до медичного закладу Застрахованому буде надана допомога, згідно рекомендацій лікаря, яка може включати:
● діагностику
● госпіталізацію
● організацію доставки медикаметнів, тощо.

04

Стахова компанія або медичний асистанс організовує у лікувальному закладі медичне обслуговування застрахованої особи. Телефонує та повідомляє застрахованому або представнику застрахованної особи дату, час, адресу лікувального закладу, де організовано медичну допомогу

05

Виплата страхових відшкодувань:

У разі самостійного відвідування медичного закладу застрахований має право звернутися в Страхову компанію за відшкодуванням витрачених на лікування коштів, але ці дії повинні бути ОБОВЯЗКОВО погоджені зі Страховою компанією або асиситасом.

Для отримання відшкодування застрахований повинен надати оригінали документів, що підтверджують факт оплати послуг, передбачених умовами Договору страхування, а також заяву на виплату страхового відшкодування, рецепти, консультативні висновки лікаря, акти виконаних робіт.

06

Перелік документів для отримання страхового відшкодування:

рецепти на лікарські препарати
● медична виписка із зазначенням діагнозу, результатів проведених обстежень, призначеним лікуванням
● документи, що підтверджують факт оплати медичних і інших послуг, медикаментів (оригінали чеків, квитанцій)
● оплачений рахунок медичних і інших установ із зазначенням переліку наданих послуг, вартості кожної послуги, дати її надання.

07

Перераховані оригінали документи необхідно подати в 30-ти денний термін від дати оплати, зазначеної в фінансових документах, за адресою:

01001, м. Київ, вул. Еспланадна, 20, Відділ особистого страхування

За отриманням додаткової інформації, що стосується розгляду заяви, Ви можете звернутися по телефону:
+38 (044) 357 70 80 або за запитом на електронну адресу office@globalgarant.com.ua

Цілодобовий контакт-центр:

Телефон:

+38 (044) 357 70 80
Зворотній зв’язок Найближчий офіс

Повідомити про випадок