(044) 357 70 80

Страховий випадок КАСКО

Дії у разі настання страхового випадку:

01

Вжити всіх можливих і доречних заходів для
● забезпечення власної безпеки
● здійснення допомоги постраждалим
● зменшення розміру збитку і порятунку ТЗ.

02

Негайно (з місця події) сповістити Страховика за телефоном цілодобової гарячої лінії +38 044 357 70 80, та надати всю необхідну інформацію про обставини випадку:
● номер договору страхування та П.І.П. страхувальника
● реєстраційний номер та марка застрахованого автомобіля
● дата, час та місце страхового випадку
● обставини страхового випадку.

03

Викликати (з місця події) співробітників поліції/служби ДАІ, у випадку пожежі - пожежну службу, які зафіксують факт настання події.

04

Не здійснювати жодних змін та не ремонтувати пошкоджене авто, без попереднього огляду представником Страховика і його згоди на ремонт.

05

Отримати після реєстрації події інструкції щодо подальших дій з врегулювання Вашого страхового випадку від спеціаліста Страховика.
Вас буде спрямовано до офісу Страхової компанії або до пункту огляду/врегулювання партнерів Компанії для огляду пошкоджень автомобіля та подачі документів.

06

Письмово оформити заяву про настання події, яка може бути кваліфікована як страховий випадок:
● впротовж 3-х робочих днів з дати події, якщо страхова подія сталася на території України
● як тільки Страхувальник повернувся в Україну, якщо страхова подія сталася за межами України.

07

Надати, для отпримання страхового відшкодувння, Страховику документи (впродовж 3-х робочих днів з дати події), необхідні згідно умов Договору страхування для засвідчення страхового випадку та визначення розміру збитку.
Сприяти Страховику у реалізації права регресної вимоги до осіб, винних у заподіянні збитку (за наявності)

08

Поради від СК "GlobalGarant"
● Виконуйте всі необхідні дії, передбачені Правилами дорожнього руху
● Зафіксуйте місце події шляхом фотографування або проведення відеозйомки
● Запишіть дані інших учасників ДТП (ПІБ, телефони, адреси, номерні знаки, серію, номер поліса страхування і назва страхової компанії).

Цілодобовий контакт-центр:

Телефон:

+38 (044) 357 70 80
Зворотній зв’язок Найближчий офіс

Дії для отримання страхового відшкодування:

Протягом 3-х робочих днів надайте до Страхової компанії:

Письмову заяву про виплату страхового відшкодування Письмовий опис події, що сталася

а також надайте для копіювання оригінали документів, що необхідні для відкриття страхової справи про відшкодування збитку:

  • Договір страхування (оригінал)
  • Посвідчення водія (оригінал)
  • Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу (оригінал)
  • Громадянський паспорт (оригінал)
  • Довідку про присвоєння ІПН (копія)
  • Довідку компетентних органів – поліції/органів внутрішніх справ/служби ДАЇ або пожежної служби (при наявності)
  • Нотаріально засвідчену Довіреність на представництво інтересів страхувальника, якщо інша особа представляє його інтереси в процесі врегулювання збитків у результаті страхового випадку (оригінал).

Повідомити про страховий випадок