(044) 357 70 80

Страховий випадок КАСКО

Дії у разі настання страхового випадку:

01

Вжити всіх можливих і доречних заходів для
● забезпечення власної безпеки
● здійснення допомоги постраждалим
● зменшення розміру збитку і порятунку ТЗ.

02

Негайно (з місця події) сповістити Страховика за телефоном цілодобової гарячої лінії +38 044 357 70 80, та надати всю необхідну інформацію про обставини випадку:
● номер договору страхування та П.І.П. страхувальника
● реєстраційний номер та марка застрахованого автомобіля
● дата, час та місце страхового випадку
● обставини страхового випадку.

03

Викликати (з місця події) співробітників поліції/служби ДАІ, у випадку пожежі - пожежну службу, які зафіксують факт настання події.

04

Не здійснювати жодних змін та не ремонтувати пошкоджене авто, без попереднього огляду представником Страховика і його згоди на ремонт.

05

Отримати після реєстрації події інструкції щодо подальших дій з врегулювання Вашого страхового випадку від спеціаліста Страховика.
Вас буде спрямовано до офісу Страхової компанії або до пункту огляду/врегулювання партнерів Компанії для огляду пошкоджень автомобіля та подачі документів.

06

Письмово оформити заяву про настання події, яка може бути кваліфікована як страховий випадок:
● впротовж 3-х робочих днів з дати події, якщо страхова подія сталася на території України
● як тільки Страхувальник повернувся в Україну, якщо страхова подія сталася за межами України.

07

Надати, для отпримання страхового відшкодувння, Страховику документи (впродовж 3-х робочих днів з дати події), необхідні згідно умов Договору страхування для засвідчення страхового випадку та визначення розміру збитку.
Сприяти Страховику у реалізації права регресної вимоги до осіб, винних у заподіянні збитку (за наявності)

08

Поради від СК "GlobalGarant"
● Виконуйте всі необхідні дії, передбачені Правилами дорожнього руху
● Зафіксуйте місце події шляхом фотографування або проведення відеозйомки
● Запишіть дані інших учасників ДТП (ПІБ, телефони, адреси, номерні знаки, серію, номер поліса страхування і назва страхової компанії).

Цілодобовий контакт-центр:

Телефон:

+38 (044) 357 70 80
Зворотній зв’язок Найближчий офіс

Дії для отримання страхового відшкодування:

Протягом 3-х робочих днів надайте до Страхової компанії:

Письмову заяву про виплату страхового відшкодування Письмовий опис події, що сталася(повідомлення від страхувальника) Опитувальник для фізичних осіб та ФОП Опитувальник для юридичних осіб Перелік обов’язкових документів до опитувальника для ідентифікації та верифікації фізичних, юридичних осіб та ФОП

а також надайте/відпрате копії з оригіналів документів на поштову адресу СК "Глобал Гарант" (01103 м.Київ, бульвар Дружби народів, 28В), що необхідні для відкриття страхової справи про відшкодування збитку:

  • Договір страхування (копія)
  • Посвідчення водія (копія)
  • Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу (копія)
  • Громадянський паспорт (копія)
  • Довідку про присвоєння ІПН (копія)
  • Довідку компетентних органів – поліції/органів внутрішніх справ/служби ДАЇ або пожежної служби (при наявності)
  • Нотаріально засвідчену Довіреність на представництво інтересів страхувальника, якщо інша особа представляє його інтереси в процесі врегулювання збитків у результаті страхового випадку (оригінал).
  • Фото з місця ДТП (загальні фото, фото пошкоджень, схему ДТП і т.п.) при наявності.
  • Банківські реквізити власника автомобіля у вигляді виписки з банку (даний документ потрібен тільки для потерпілої сторони)
   

Повідомити про страховий випадок