(044) 357 70 80

Страховий випадок Майно

Дії у разі настання страхового випадку:

01

Сповістити (з місця події) Страховика за телефоном +38 044 357 70 80, та надати всю необхідну інформацію про обставини випадку, згідно запитів спеціаліста контакт-центру Страховика.

02

Викликати відповідні компетентні органи на місце події:
101 - При пожежі, вибуху побутового газу, удару блискавки, настанні стихійного лиха
104 - При настанні вибуху побутового газу, що використовується для побутових цілей
102 - Якщо пожежа відбулася внаслідок підпалу, протиправних діях третіх осіб (крадіжці, грабежу, розбою), наїзді на застраховане майно транспортних засобів.

03

Вжити усіх необхідних заходів для
● попередження та зменшення збитків
● порятунку і збереження застрахованого майна
● усунення чинників, які сприяють збільшенню збитків.

04

За потреби, зверніться до житлово-експлуатаційного управління або ОБСС, інших організацій, які здійснюють технічне обслуговування будівлі, споруди, даху та перекриттів, обслуговування систем водопостачання, опалення, каналізації та аналогічних систем.

Вимагайте від представників компетентних органів видачі довідки щодо факту, обставин, причин настання та характеру шкоди.

05

Зберегти стан, вигляд, розташування пошкодженого майна до приїзду представника Страхової компанії.

06

Надати страховій компанії або її представнику можливість оглянути застраховане майно і провести розслідування щодо причин та наслідків настання події.

07

Не змінювати стан речей на місці дії договору страхування з моменту настання події та до прибуття представника страхової компанії.
Зміна стану речей можлива лише тоді, коли це доцільно з точки зору безпеки чи зменшення розміру збитків, або не суперечить письмовим рекомендаціям (розпорядженням, приписам) компетентних органів.

08

ВАЖЛИВО

У випадку якщо у Вас також застрахований ризик відповідальності перед третіми особами, не пропонуйте та не відшкодовуйте потерпілим третім особам (або їх представникам) збитки за заподіяну шкоду без письмової згоди Страховика.

09

Надати Страховику документи
(впродовж 3-х робочих днів з дати події оригінал заяви про настання страхового випадку):

● письмову заяву про виплату страхового відшкодування, що містить перелік пошкодженого і знищеного майна
● письмовий опис події, що сталася.

10

Надати оригінали наступних документів, необхідних для відкриття справи про відшкодування по Вашому страховому випадку:
● договір страхування (страховий поліс, страховий сертифікат)
● паспорт Страхувальника (Вигодонабувача) - фізичної особи
● цивільний паспорт Страхувальника (Вигодонабувача) - фізичної особи
● довідку про присвоєння ІПН Страхувальнику (Вигодонабувачу) - фізичній особі
● правовстановлюючі документи на майно - технічний паспорт, свідоцтво про право власності
● документ компетентних органів, в залежності від події, яка сталася (при необхідності)
● нотаріально завірене доручення на представлення Ваших інтересів, якщо інша особа представляє Ваші інтереси в процесі врегулювання збитків в результаті страхового випадку (оригінал).

Цілодобовий контакт-центр:

Телефон:

+38 (044) 357 70 80
Зворотній зв’язок Найближчий офіс

Повідомити про випадок