(044) 357 70 80

Страховий випадок ОСАГО

Дії у разі настання страхового випадку:

01

Негайно (з місця події) сповістити Страховика за телефоном +38 044 357 70 80 (він також зазначений у полісі), та надати всю необхідну інформацію про ДТП, а саме:
● Серія і номер договору страхування, а також ПІБ Страхувальника
● Реєстраційний номер, марка і модель застрахованого автомобіля
● ПІБ заявника та номер телефону (бажано мобільного)
● Дата, час та місце страхового випадку

02

Переконайтися у відсутності небезпеки для життя і здоров'я всіх учасників ДТП та оточуючих. У разі необхідності викличте відповідну службу компетентних органів.

03

Вам можуть знадобитись номери телефонів екстрених служб:
102 – поліція;
101 – пожежна охорона
103 – швидка допомога.

04

Встановити знак аварійної зупинки на дорозі та, без зайвої потреби, не рухайте авто (або пошкоджені об’єкти).

05

При нагоді, докласти зусиль, щоб зменшити завдану шкоду та/або врятувати авто (майно).
Не пропонувати та не відшкодовувати Потерпілим (або їх представникам) збитки за заподіяну шкоду без письмової згоди Страховика!

06

Викликати поліцію або оформіти подію за Європротоколом.
Європротокол можна оформити на спеціальному паперовому бланку або в системі "Електронний Європротокол"

07

Запишити інформацію про учасників та свідків ДТП:
●від свідків потрібні: ПІБ та контактні телефонні номери.
●від учасників ДТП потрібні: ПІБ, контактні телефонні номери, серія та номер полісу ОСЦПВ, назва страхової компанії, що видала поліс;

08

Отримати після реєстрації події інструкції щодо подальших дій з врегулювання Вашого страхового випадку від спеціаліста Страховика.
Вас буде спрямовано до офісу Страхової компанії або до пункту огляду/врегулювання партнерів Компанії для огляду пошкоджень автомобіля та подачі документів.

09

Сфотографувати місце ДТП та пошкоджені авто з кількох ракурсів за допомогою фотоапарата або смартфона.

10

Надати Страховику документи (впродовж 3-х робочих днів з дати події), необхідні згідно Закону для засвідчення страхового випадку та визначення розміру збитку.

Цілодобовий контакт-центр:

Телефон:

+38 (044) 357 70 80
Зворотній зв’язок Найближчий офіс

Дії для отримання страхового відшкодування:

Протягом 3-х робочих днів надайте до Страхової компанії:

Письмову заяву про виплату страхового відшкодування Письмовий опис події, що сталася(повідомлення від потерпілої особи) Письмовий опис події, що сталася(повідомлення від страхувальника) Опитувальник для фізичних осіб та ФОП Опитувальник для юридичних осіб Перелік обов’язкових документів до опитувальника для ідентифікації та верифікації фізичних, юридичних осіб та ФОП

а також надайте/відпрате копії з оригіналів документів на поштову адресу СК "Глобал Гарант" (01103 м.Київ, бульвар Дружби народів, 28В), що необхідні для відкриття страхової справи про відшкодування збитку:

  • Договір страхування(копія)
  • Посвідчення водія(копія)
  • Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу (копія)
  • Громадянський паспорт (оригінал) або ID-картка (копія)
  • Довідку про присвоєння ІПН (копія)
  • Довідку компетентних органів – поліції/органів внутрішніх справ/служби ДАЇ або пожежної служби (при наявності)
  • Нотаріально засвідчену Довіреність на представництво інтересів страхувальника, якщо інша особа представляє його інтереси в процесі врегулювання збитків у результаті страхового випадку (оригінал).
  • Фото з місця ДТП (загальні фото, фото пошкоджень, схему ДТП і т.п.) при наявності.
  • Європротокол або адміністративний протокол
  • Банківські реквізити власника автомобіля у вигляді виписки з банку (даний документ потрібен тільки для потерпілої сторони)
   

Повідомити про страховий випадок