(044) 357 70 80

ДМС

Зворотній зв`язок

Забезпечуючи своїх працівників добровільним медичним страхуванням, Ви сприяєте істотному підвищенню лояльності персоналу і мотивуєте його, що підвищує прибуток Вашого бізнесу.
Відомо, що лояльний співробітник – це продуктивний працівник.  Співробітник, що має медичну страховку, почувається соціально захищеним, оскільки має гарантію, що у разі виникнення захворювання йому буде вчасно організована та оплачена страховою компанією необхідна медична допомога.

Забезпечивши своїх працівників добровільним медичним страхуванням, Ви заощаджуєте  свої кошти та час у перспективі.

ДМС це :

  • Можливість отримувати кваліфіковану медичну допомогу в кращих державних, відомчих, приватних та науково-дослідницьких лікувально-профілактичних медичних  закладах.
  • Економія часу на отримання висококваліфікованої медичної допомоги та послуг – забутьте про черги;
  • Відсутність необхідності самостійного пошуку потрібних медичних установ і фахівців-консультантів ,медикаментів – цим займається Страхова компанія
  • Пріоритетний прийом у поліклініці та стаціонарі у зручний для застрахованого час
  • Можливість користуватися послугами Довіреного лікаря страхової компанії та отримання інформаційно-довідкових консультацій
  • Контроль з боку страховика за якістю надання медичних послуг, обґрунтованість виставлених лікувальними установами рахунків за ці послуги
  • Цілодобова підтримка Контакт-центру в страховій компанії

Пакетні рішення

Стандарт

Амбулаторно поліклінічна допомога на базі державних та відомчіх ЛПУ.

Стаціонарна допомога екстренна
Невідкладна допомога
Додаткові опціі на вибір :
-корпоративний ліміт на віключення
-критичні захворювання
-стоматологічна допомога
-профогляд
вакцініція, вітімінізація ,
-патронаж вагітніх
-патронаж та вакцинація дітей
-офісна аптечка
-лікар в офіс
-оздоровчі послуги

Дізнатися більше

Комфорт

Амбулаторно поліклінічна допомога на базі державних , відомчіх приватрих ЛПУ середньої цінової категоріі.

Стаціонарна допомога екстренна
Невідкладна допомога
Медикаментзне запеспечення при амбулаторно-поліклінічному та саціонарному лікуванні

Додаткові опціі на вибір :
-корпоративний ліміт на віключення
-критичні захворювання
-стоматологічна допомога
-профогляд
вакцініція, вітімінізація ,
-патронаж вагітніх
-патронаж та вакцинація дітей
-офісна аптечка
-лікар в офіс
-оздоровчі послуги

Дізнатися більше

Преміум

Амбулаторно поліклінічна допомога на базі державних , відомчіх ,приватрих ЛПУ середньої та високої цінової категоріі

Стаціонарна допомога екстренна
Невідкладна допомога
Медикаментзне запеспечення при амбулаторно-поліклінічному та саціонарному лікуванні
Додаткові опціі на вибір :
-корпоративний ліміт на віключення
-критичні захворювання
-стоматологічна допомога
-профогляд
вакцініція, вітімінізація ,
-патронаж вагітніх
-патронаж та вакцинація дітей
-офісна аптечка
-лікар в офіс
-оздоровчі послуги

Дізнатися більше

Гнучке наповнення програм під потреби клієнта

Співпрацюємо з понад 1500 лікувальними закладами

Цілодобова підтримка медичного асистансу

Страхування родичів за корпоративними тарифами

Наповнення програм:

1.

Амбулаторно-поліклінічна допомога (консультації лікарів, виклик лікаря додому, медикаментозне забезпечення, видача лікарняних листів тощо).

2.

Стаціонарна допомога (діагностика, лікування, операції, забезпечення медикаментами та витратними матеріалами, анестезія).

3.

Невідкладна (швидка) допомога.

4.

Стоматологічна допомога.

Відповіді на запитання

1. Що таке Страховий випадок?

Страховим випадком є звернення Застрахованої особи під час гострого захворювання, загострення хроніхного захворювання , травмах та опіках, отруєннях ї до Страховика, Асистуючої компанії або лікувального профілактичного або фармацевтичного закладу, передбаченого Договором страхування, з метою одержання Застрахованою особою Медичних та оздоровчих послуг, відповідно до програми страхування.

2. Що таке Франшиза, та як нею користуватися ?

Франшиза – частина збитків, що не відшкодовується Страховиком згідно з Договором. .
Відсоток Франшизи прописаний в Програмі страхування Договору ДМС . Застосовується лікувальними закладами , діагностичними лабораторіями та фармацевтичними закладами при розрахуванні за отримані послуги відповідно до Програми страхування використовується лікувальними закладами.
При зверненні Застрахованої особи в Страхову компанію чи Медичний Асистанс , обов’язково буде повідомлено про відсоток Франшизи , якщо він вказаний в Програмі страхування.
Наприклад - франшиза на прийом лікаря терапевта в лікувальному закладі 10 % :
-90% від вартості консультації відшкодовує СК
-10% - платить Застрахована особа.

3. Які документи треба мати з собою звертаючись до лікувального закладу?

При собі мати наступні документи :
- Поліс (картку) застрахованої особи
- Паспорт або документ підверджуючий особу ( водійські права, тощо).

4. Які документи треба надати в Страхову компанію для компенсації самостійно витрачених коштів?

Страхова здійснюється на підставі медичних та фінансових документів, що підтверджують необхідність виплата та факт отримання медичних послуг, передбачених Програмою страхування, ЗО та їх вартість.

Для отримання страхової виплати ЗО зобов’язана надати:

- Заяву на отримання страхової виплати (за формою, встановленою Страховиком).
- Копію документа, що ідентифікує ЗО (паспорт або тимчасове посвідчення громадянина України).
- У випадку, коли ЗО є неповнолітня дитина – копію свідоцтва про народження ЗО та копію документа, що ідентифікує особу одного з батьків, опікуна чи піклувальника ЗО.
- Копію довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків (ідентифікаційного номера).
- Копії ліцензії та свідоцтва платника податку медичного чи іншого закладу, що надав послуги Застрахованій особі – окрім державних і відомчих закладів.
- виписка з історії хвороби, виписний епікриз, де вказується діагноз, строки лікування, перелік медикаментів, дозування й кількість. Документи повинні бути завірені штампом і печаткою лікувальної установи, підписом лікаря (та його печаткою) та/або завідувача відділенням;
- при амбулаторному лікуванні - виписку з амбулаторної карти, довідку, завірену лікувальною установою із зазначенням дати звернення, повного діагнозу, переліку Медикаментів та матеріалів, призначених у зв’язку з даним захворюванням, завірену печаткою медичної установи, рецепти (вимоги) на медикаменти, оформлені у встановленому порядку, оригінал фінансового документу (фіскальний чек, квитанція до прибуткового касового ордеру або банківська квитанція) про оплату вартості Медикаментів та матеріалів, датований не пізніше 3 діб з дати настання страхового випадку.
- оригінал фінансового документу (фіскальний чек, квитанція до прибуткового касового ордеру або банківська квитанція) про оплату вартості наданих послуг.

1: “Амбулаторно-поліклінічне обслуговування”

За цією програмою Застрахованим особам гарантуються:

  • Усі види амбулаторно-поліклінічної допомоги при гострих захворюваннях, загостренні хронічних захворювань, а також при травмах.
  • Консультативна допомога висококваліфікованих фахівців із профілю захворювання в амбулаторно-поліклінічних умовах.
  • Необхідні діагностичні дослідження в амбулаторних умовах.
  • Організація виклику лікаря додому/в офіс.
  • Фізіотерапевтичне лікування.
  • Супровід лікаря координатора.
  • Інструментальні дослідження (УЗД, КТ, МРТ, бронхоскопія, гастроскопія і т. ін.).
  • Оформлення медичної документації (видача лікарняних листків, дітям довідок після хвороби).
  • Лікування в умовах денного стаціонару.
  • Медикаментозне забезпечення.

2: “Стаціонарне лікування”

За цією програмою Застрахованим особам гарантуються:

  • Усі види терапевтичної і хірургічної допомоги.
  • Необхідні діагностичні і лабораторні дослідження.
  • Перебування у реанімаційній палаті і палаті інтенсивної терапії.
  • Необхідні лікувальні процедури та маніпуляції.
  • Необхідний обсяг фізіотерапевтичного лікування.
  • Медикаментозне забезпечення.

3: “Невідкладна допомога”

За цією програмою Застрахованим особам гарантуються:

  • Цілодобова невідкладна медична допомога виїзних бригад загального профілю і спеціалізованих, таких як травматологічна, кардіологічна, протишокова тощо.
  • Надання невідкладної медичної допомоги, яка включає заходи з усунення стану, що загрожує життю.
  • Госпіталізація Застрахованої особи до медичної установи відповідного профілю

 

Переваги  СК Глобал Гарант

Індивідуальній  вибір програм страхування с урахуванням  специфіки його  роботи

– Гнучка  цінова політика,  зручний спосіб оплати

– Довіра та надійність в партнерських взаємовідносинах .- нас рекомендують Друзі

– цілодобова «гаряча лінія» медичного асистансу:

  • розгалужена система медичного асистансу, яка забезпечує обслуговування на всій території України$
  • професійна команда довірених лікарів, які мають багаторічний досвід роботи і забезпечують високу якість обслуговування та максимальну увагу до кожної Застрахованої особи;
  • професійна команда лікарів-експертів, які постійно проводять моніторинг обсягу, якості та доцільності медичної допомоги, що надаються Застрахованій особі, для забезпечення гарантії якості надання медичних послуг;
  • прогресивні методи та засоби лікування, що скорочують строк одужання та зменшують рецидиви захворювання;

Повідомити про випадок